SSM si PSI

SSM – Securitate si sanatate in munca

Pentru ca firmele sa isi desfasoarea activitatea corespunzator din punct de vedere SSM si PSI, acestea au nevoie de documente specifice. Redactarea acestora reprezinta responsabilitatea noastra.

 

Documentele pot fi reprezentate de: instructiuni clare privind sanatatea, securitatea si protectia muncii, in conformitate cu fiecare loc de munca, dar si mediul in care se desfasoara activitatea, planuri de actiune in cazul aparitiei unor pericole, fise de instructaj privind securitatea in munca si pastrarea unei stari de sanatate bune, elaborarea de instructiuni privind apararea impotriva incendiilor care se pot declansa in timpul programului de lucru, etc.

 

De toate aceste documente ne ocupam noi. Va oferim sprijinul de care aveti nevoie pentru a va pune la punct in conformitate cu legislatia si modificarile acesteia.

Conform legislatiei in vigoare, toate companiile, institutiile sau organizatiile din Romania sunt obligate sa organizeze intern activitati specifice de ”securitate si sanatate in munca” (SSM). Acest lucru poate fi realizat prin angajarea a cel putin unui salariat specializat in domeniul SSM sau externalizarea acestor activitati catre un serviciu extern de prevenire si protectie. Compania noastra este abilitata de catre Ministerul Muncii pentru a desfasura astfel de activitati. In calitate de serviciu extern de prevenire si protectie putem sa oferim pe baza de contract urmatoarele activitati:

– Intocmire documentatie specifica: documentare de instruire, tematici de instruire, dispozitii de organizare;
– Obtinere autorizatii de SSM;
– Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala si intocmirea planurilor de prevenire si protectie;
– Intocmirea instructiunilor proprii de securitate;
– Instruirea si testarea salariatilor privind regulile de securitatea muncii;
– Verificarea punctelor de lucru si intocmirea rapoartelor in vederea eliminarii neconformitatilor constatate;
– Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare;
– Organizarea Comitetului de securitate si sanatate in munca (pentru societatile cu mai mult de 50 de salariati);
– Comunicarea, cercetarea si avizarea accidentelor de munca;
– Reprezentarea Beneficiarului in cazul controalelor efectuate de catre reprezentantii Inspectoratului Teritorial de Munca;
– Audit specific de securitate si sanatate in munca;
– Verificari PRAM.

PSI – Situatii de urgenta

Conform legislatiei in vigoare, toate companiile, institutiile sau organizatiile din Romania sunt obligate sa organizeze intern activitati specifice de ”prevenire si stingere a incendiilor si protectie civila” (situatii de urgenta). Acest lucru poate fi realizat prin angajarea a cel putin unui Cadru tehnic PSI sau externalizarea acestor activitati catre un serviciu extern. Compania noastra este abilitata de catre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta pentru a desfasura astfel de activitati. In calitate de serviciu extern putem sa oferim pe baza de contract urmatoarele activitati:

– Intocmire documentatie specifica: documentare de instruire, tematici de instruire, dispozitii de organizare;
– Obtinere autorizatii de PSI;
– Identificarea si evaluarea riscurilor de securitate la incendiu;
– Intocmirea instructiunilor privind prevenirea si stingerea incendiilor;
– Instruirea si testarea salariatilor privind regulile de PSI;
– Verificarea punctelor de lucru si intocmirea rapoartelor in vederea eliminarii neconformitatilor constatate;
– Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare;
– Instruirea echipei de interventie formata pe fiecare punct de lucru;
– Efectuarea exercitiilor de evacuare;
– Reprezentarea Beneficiarului in cazul controalelor efectuate de catre reprezentantii Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta;
– Audit specific de situatii de urgenta;
– Intocmirea si avizarea planurilor de interventie;
– Intocmirea planurilor de evacuare, organizarea apararii impotriva incendiilor si fisele de obiectiv;
– Verificarea stingatoarelor, hidrantilor si a sprinklerelor.